Upp

Igår såg vi "Upp"... Jag, Mackan och Felix. Den var riktigt rolig! =) Rekomenderar den till både stora och små, vi både skrattade och grät... eller ja, jag stod väl för gråtandet! :) Det är en fin liten historia!

Idag har det jobbats, slutade 15.00, handlade å hämta Felix. Markus slutar 18.15 och då blir det lite sen middag! Robert och Malin ska komma på besök ikväll, mysigt att umgås... Länge sen sist!

Annars rullar det på som vanligt, är i vecka 30 nu och funderar mycket på namn... Försöker skriva ner när jag kommer på nåt jag kan tänka mig, för att komma ihåg att säga det åt Mackan! :) Har vid flera olika tillfällen skulla säga ett namn (olika varje gång) åt Markus och när jag då står där så kommer jag inte på vad det var... :) *Förvirrad kvinna* Felix är ganska säker på att det är en flicka i magen, och hans favoritnamn är väldigt fina men inte riktigt passande... Det är Alicia och Elsa, min bästa barndomsvän Jenny´s fina döttrar! =) Oftast när man frågar honom vad han tycker att bebisen ska heta säger han "Alicia!" =) Hehe, han har verkligen fastnat! Han typ bara skrattar när man säger ett pojknamn, typ "hahhaha, nä det kan den ju inte heta"! Nåja, vi har ju 10 veckor på oss att hitta nåt! =)


Nu ska jag skala potatis!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi, vilken sötnos! Det där med namn kan vara knivigt men jag tycker att man ska välja med hjärta, oavsett hur många som heter det. Gillar ni de gamla namnen så är Signe, Viola, Lily, Ella, Astrid, Elsa(!), Vera, Märta(!), Selma, Majken, May, Ines, Ruth(!), Elin, Ester, Hilda, Clara och L(isen!)



Pojknamn: Gusten, Levi, Sixten(!), Vide, Edvin, Ceasar(!), Loui(!!) uttalas Loi, Kalle, Charlie, Eddie, Melker och Viking...



Oj, det finns så många fina namn...Alicia tycker Rosetta eller Sussie ha ha ha!



Kram kram

2010-02-21 @ 09:55:28
Postat av: Jenny

Jo, kom på några fler namn: Torsten, Fabian, Elvis(!). Tjej: Stella, My, Iza!



Vi ska till Happis på fredag, är du ledig?



Kraaam!

2010-02-22 @ 19:14:37
Postat av: Victoria Andersson

Erik eller Sigrid är väl fina namn?! =) Jag tror ju att det blir en flicka så en Sigrid vore väl inte helt fel? kram V

2010-02-23 @ 09:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback