Bara -2,8 grader nu! =)

Ja nu har jag vart dålig på att uppdatera... igen! :/ Bättre sent än aldrig! ;) Helgen gick fort, men det var en trevlig sådan! =) Har vart mycket gravidsnack med Malin! :)

Och idag har jag inte gjort mycket innan jobbet... Typ mest surrat med Vicke i telefon! =) Jobb 14.00, söta Lina kom förbi med sina härligt rödsprängda ögon på jobbet... Så vi tog en lunch/middag på Mocca! =) Trevligt värre!
Slutade 21.15, hade ett H&M paket att hämta ut på Ica... =) Tyvärr var det ingenting i detta paket till mig, men jeans och t-shirt till Mackan och lite smått och gott till Felix. =) Allt som jag skulle ha kommer om nån vecka, typiskt! Har myst lite med tända ljus, chips och julmust till slutet på Star Trek. Vi började se den för nån vecka sen men det var nåt fel på skivan så vi kunde inte se klart... Så idag hyrde jag den från jobbet! =) Jag orkar som inte med att inte ha sett klart en film! ;) Å nu sitter jag här, på väg att slänga ner en tablett Järn brus i ett vattenglas och svepa, sen borsta gaddarna och hoppa i säng! =) Kanske surfa runt liiite till innan sängen!




Adiós

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback