Snörvel...

Idag har jag knappt orkat nåt... Bihålorna håller på att sprängas känns det som! :/ Inte kul! Har inte ens fått någon förvarning om att det var något helvete på gång... PANG sa det bara, vaknade med en ångvält över panna/näsa/kinder! *Urk*

Dagens enda ansträngning var att hämta in ved, för är det -20 ute är det faan bara att ligga i med eldningen! Tog in två fulla blåa IKEA påsar, bra skit det där, dom funkar till mycket! Vi har våran ved mellan huset och garaget, halvt inbyggt kan man väl säga, och jag stod där i godan ro och pustade med alla tjocka kläder jag bylsat på mig, drar (eller snarare släpar) de fulla påsarna ut därifrån och när jag tittar upp ut mot vägen står det en stor jävla varg där på våran uppfart och stirrar på mig... Hann bli alldelens varm i bröstkorgen innan jag inser att det såklart är en helt vanlig gråhund och piper fram: Heeej vovven! Såg inte till någon husse eller matte så jag antar att det var nån som var ute på rymmen, den skulle säkert bara passerat vårat hus om det inte hade vart nåt spännande som lät där bakom väggen! ;) Fortsatte iaf släpa in mina tunga påsar och den bara stirrade på mig, där sa vi hej då! Hoppas den kom sig hem ordentligt sen! 

Sen har jag och Felix bara softat, han har vart väldigt förstående när jag legat i soffan och haft ont. Han har nöjt sig med att kika på tv och film och vi har haft en riktig mysdag. =) Jag har såklart fått leka lite med bilar med honom men inget avancerat. Får se hur det känns imorrn, har fått snyta mig en massa ikväll i alla fall... så det kanske håller på att släppa lite! Om det inte blåser så hemskt imorrn kanske vi tar oss en spark/bob-tur, för då blir vi ju hemma hela familjen! =) 

Sii jo lejter äligejter =)

 

Kram.


Kommentarer
Postat av: Faster

Men stackars dej som är sjuk, hoppas det känns bättre i dag. Har just kommit hem från Sangis där jag tok städar....

Mys inne i govärmen och krya på dig.

Kramar från Faster.

2010-01-06 @ 13:23:02
URL: http://www.fridfullahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback