Eclipse!

Tankade bebisen och lämnade henne hemma med storebror och pappa, det var dags för bio för mamman! =) Jag, Malin och Alexandra har sett Eclipse... den var lika bra som jag hade förväntat mig! ;) Malin har läst böckerna så hon vet ju alltid vad som händer, innan det händer. Idag blev hon så pirrig vid en scen att hon fick ett fnitter-anfall... Alex tyckte att vi kanske måste gå ut med barnet ur salongen! ;) Haha, blev lite fnittrig jag me! =) Malin ansvarade för bokningen av bion, fick ett sms häromdagen, det löd så här: Hej hej, nu har jag bokat bio till söndag. Åhh vad jag längtar att få träffa Bella och Edward =) hihi. Mitt svar: Hehe, ser också fram emot att få träffa dem... Och Jacobs överkropp! :P  Kan lova er att jag tog ett extra djupt andetag när första naken-kropps-scenen utspelade sig! Me like a lot! =)

På hemmaplan hade allt gått galant, minsta barnet hade vart nöjt och glatt hela tiden, vart lite vaken och sen sovit lite, vaknade lagomt tills jag kom hem! ;) Felix hade vaknat och vart ledsen, Markus hade fått trösta (antar att det var nån mardröm), sen hade han somnat om och sov gott när jag kom hem. Hade lite kvällsmys i soffan med Mackan och Clara, surrade med mamma i telefon en stund, nattade Clara och nu har jag suttit framför datorn och nattsuddat som vanligt! Hunnit med att prata med Vicke i telefon också, hon jobbar natt och har trist! Men nu är det strax dags för sängen, imorrn ska vi försöka göra nåt vettigt! Hela Markus semester har snart gått och vi har bara såsat på... nåja, det måste man få göra på sin semester! =)


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback