Hallå!

Nu har jag fått allt att funka här på bloggen... då ska jag bara vara duktigt och uppdatera lite oftare! ;) Igår hade vi Robert, Malin och lilla Oliver på middag! =) Mycket trevligt! Dom åkte hem efter 23-tiden, då ställde vi vårat nyinköpta barbord och stolar på plats i köket! ;) Blev väldigt fint, nu saknas bara en passande lampa att ha ovanför! =) Lillasyster Emma ska ta vårt gamla köksbord och stolar! :)

Idag har Inger och Emma vart hos oss, kan inte riktigt fatta att Emma är brandman... Skithäftigt! =) Hon är stark som en oxe! ;) Roligt med nån som är ute i svängen lite och kan uppdatera en om vad som händer och sker i skithålan! ;) Men allt är ju ganska samma som förra sommaren när man var ute på krogen, billiga brudar med silikonpattar och korta kjolar... Lika patetiskt som det alltid vart! Haha! =)

Imorrn kanske det blir en tripp till IKEA, vi får se hur vädret blir! =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefin design! Börjar jobba i morgon ;-( Men jag får glädjas med er andra över sol & värme och längta till augusti då jag har ytterligare två veckors semester! :-)



Hade varit kul att ses snart! Alicia pratar ofta om Felix, hon tycker han är störtskön!



Kram kram

2010-07-18 @ 19:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback