Ordbajs

Nä fy vad trist... dom lovar bajsväder imorrn igen! =/ Vill ha sol och VÄRME, inte sol och storm eller sol och svinkallt! =( Sommaren är kort (nynnar en stund)... Ska vi tro att det kommer någon värme, eller ska vi bli straffade för att våren var mild och det råkades vara äckligt varmt i en och en halv vecka i maj!? Vem vet, den som lever får se! Nu har kockan blivit så där oförskämt mycket igen... Hmm, vad gör jag för fel? Jo, jag sitter kvar vid datorn trots att jag är sjukt trött och gäspar som värsta sengångaren! Nähä okej, sengångare gäspar säkert inte speciellt mycket men det skiter jag i... i min värld gör dom det! Så det så! *rynkar på näsan och räcker ut tungan retfullt* Nä, nu har jag jyrat färdigt för denna gång... kul att jag kunde ta upp din tid med mitt meningslösa svammel! ;)


Over and out!


Kommentarer
Postat av: Robert

På finska sidan av älven är det då finfint väder :D

2010-07-06 @ 12:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback