Svårt att sova...

Hoppas ni alla har haft en härlig midsommar!? :) Nåja helgen har ju precis börjat... ;) Guu vilken härlig start på helgen med vädret! :) Vi har spenderat dagen hemma i trädgården, eftermiddagen och kvällen i stugan! =) Sover hemma, känns bäst så med Clara som vaknar och äter mitt i natten! Mackan hade köpt nån Mojito (alkoholfri) till mig på bolaget, som man bara ska blanda typ fruktsoda i... det var min midsommardrink, riktigt god faktiskt! =) Väl här hemma började jag fundera mer och mer på Malin och Robert, hur det går för dom och bebben i Sunderbyn... man känner sig ju orolig. =( Så nu kan jag inte sova! *Typiskt*. Snart vaknar Clara och vill äta också! Nåja, vi tar väl en ordentlig sovmorgon i morgon... Felix följde med mamma hem från stugan, klockan hade passerat midnatt och han somnade ju så klart ganska snart efter att dom satt sig i bilen! ;) Oväntat? Näää!

Ojoj, detta blev ett tjorvigt inlägg... hattande hit och dit! Kanske är lite trött i alla fall!? ;) Nu ska jag göra ett nytt försök i sängen, först lite vatten bara! =) God natt!


Kommentarer
Postat av: Anki

Så Malin och Robert har fått sin bebbe nu=) Vad blev det? Vi kommer till Kalix till veckan så då hoppas jag att vi kan komma och hälsa på nån dag=) Jag slår en pling=)

2010-06-27 @ 11:25:11
URL: http://spinninganki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback