Solen skiner och fåglarna pippar...

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Vill ju så klart vara ute och kanske grilla lite, är samtidigt sugen att åka till Happis eller Luleå. Vad jag än väljer att göra kommer jag även vilja göra det andra. *Jävla beslutsångest* Kanske att vi kan göra båda!? Gå ut nu i solen och sen åka till Happis... nja, ska äta lite frukost och fundera lite! =) Städa skulle jag även behöva... nackdelen med våra nya svarta möbler i vardagsrummet är att dammet syns direkt. Fast det kan ju vara ganska bra på samma gång, för då måste man ta tag i trasan och dammtorka! :)

Nu ska jag sluta fördriva tiden här... Hejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha... fast det blev Kalix med omnejd istället... =) kram Malin vi syns snart...

2010-03-21 @ 11:22:37
Postat av: Maud

Hejsan svejsan

Du hinner säkert både det ena och andra.

Hoppas ni har det bra.

Kram

2010-03-21 @ 15:29:09
URL: http://www.fridfullahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback