Söndag.

Gårdagen blev riktigt nice kan jag lova! =) Malin ringde och dom ville också komma sig ut, efter många om och men åkte vi till Fågelsångsvägen med Bob och matsäck! Robbe drog igång skotern och han och Felix tog sig mot Vassholmen med den. Jag, Markus, Malin och Lady tog bilen ner till parkeringen för att slippa dra bobben med ved och packning! :) Sen promenixade vi över isen till holmen... Var riktigt härligt, Mackan drog veden på bobben och Felix och Robert åkte runt med skotern i cirklar, Lady sprang och busade som en galning, jag och Malin lunkade på med gravidmagarna i vår egen takt! =) Tog inte spec länge över dit, 10-15 min. kanske! Gjorde upp eld där i en grillkåta (som var mer som ett stort vindskydd med sittplatser och eldstad) och grillade korv och pinnbröd! I skuggan var det lite kyligt men solen värmde skönt! =) Efter några timmar i det fria började vi vår vandring till bilen och fastlandet igen... Denna gång hamnade Markus PÅ bobben åkandes bakom skotern med Robbe och Felix på! Jag, Malin, Lady åter igen promenerandes med tjockismagarna (ja inte Lady då :)). Åkte hem till R & M där det bjöds på kaffe och våfflor! =) Ååå vad det var gott efter allt salt i grillkåtan! :) Mätta och belåtna åkte vi hem med lite skön ny ute-energi, Felix vart dock så trött så han somnade i bilen och vi lät honom sova en stund, drog och kollade på folks hus lite här och var i samhället! :)


Tack Malin och Robert för några jättetrevliga timmar!

Bilder kommer i nästa inlägg... måste få in dom från telefonen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback