Bröstpump sökes!!

Mina pattar överproducerar mjölk som fan... Vaknar på natten och måste pumpa ut, å nu är det så att jag inte är ägare till någon riktig pump så det är handpumpning som gäller... Alltså med mina bara händer! Jävligt okul! :/ Har hört och även läst att det är Avent Isis som gäller när man ska ha en bra pump...

Ingen som råkas ha en sån liggandes och skräpa nånstans!?? :) Har sett att det finns på Blocket men det skulle kännas bättre om det var någon man vet/känner eller någon som nån annan känner som har använt den! =)

Lillbiffen äter bra, var på BVC igår och hon hade ökat dryga 200 gr sen hemkomsten! =) Men jag tycker att hon sover lite väl mycket... får ibland/ofta väcka henne när brösten är på bristningsgränsen! Minns inte att Felix sov så här mycket i början, men som med så mycket annat: Man glömmer sjukt fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback