Fredag Bf +4

Ojoj, vad jag börjar bli hungrig nu... Har gockat in skivad fläskfile i en härlig marinad med massa chili grillolja, pressad vitlök och sambal, det har legat där och gottat sig 1 tim. och ska få ligga ca. 30 min till! =) Sen ska dom på spett tillsammans med zuccini och paprika, skulle ha haft aubergine också men dom var så mjuka så jag hoppade över... hmm, kanske kan skära upp majskolvar i bitar i stället! :) Men jag vet fortfarande inte vad jag vill äta till... Pommes, klyftpotatis, ris, nudlar?? Det lutar åt pommes! Köttet är nog i starkaste laget för Felix så han kommer få köttbullar, kör med säkra kort! =) Å ikväll ska det bli chips och dip! :)

Jag och Felix åkte efter dagis och kastade sten i älven... han tyckte det var spännande att kolla på isflaken som flöt förbi, bonus var att det satt måsar på och åkte snålskjuts! :) Sen for vi på Hemköp och handlade glass, Twister blev det! Både min och Felix favorit! :) Åkte till Posten och käkade glassarna, Felix hann busa med Farmor och även lite med pappa innan vi for hemåt!

Dagen har passerat utan en enda sammandragning, bebis har sparkat och spjärnat lite under eftermiddagen... Den är fortfarande lite lugnare än tidigare dagar, håller tummarna att den bestämmt sig för att kika ut under de närmaste dagarna! =) Skulle va som smidigt när Mackan är ledig! ;) Ska planera in lite grejjer att göra i helgen... då står tiden inte stilla i alla fall! =)

Malin: Jag kommer gärna och kollar på fotboll med dig, hör av dig om tid och plats! =) För inte var det väl idag!? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback