Hos barnmorskan Bf +9

Jahapp, nu sitter jag på Mackans jobb och är lite nervös... Barnmorskebesöket gick bra, men måttet på magen har nu vart på 35 cm. de tre senaste veckorna. Av naturliga skäl är ju så klart bebisens rörelser mindre men Kerstin (min barnmorska) ville att vi ska få göra ett ultraljud och ctg för att kolla att allt ser okej ut... Dom kollar fostervatten, mäter flödet i navelsträngen, gör en viktuppskattning och säkert nå mer viktigt! :) Och Kalix sjukhus är ju inte kända för sina resurser så därför blir det en liten avstickare till Sunderbyn... Sitter nu och väntar att Markus ska komma loss från jobbet så vi kan åka och käka lunch och därefter sticker vi dit! Ska bli kul att se lilla plutten igen, vi har ju inte sett h*n sen vecka 18! =) Spännande även att få veta vikten... ;) Nä, nu börjar det bli dags... =D

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Vicke

Läste på fb att allt såg bra ut. HAr inte varit på datorn sen i morse så jag fick nästan ont i magen först när jag loggade in på fb. Skönt att allt var bra!!! puss

2010-05-12 @ 22:39:45
Postat av: jasmina

hej allt bra med dig? =)

2010-05-12 @ 22:55:52
URL: http://jasminab.blogg.se/
Postat av: ♥KiZnic - BLI VECKANS BLOGGARE♥





Hoppas alltid gick bra =)



Ps. Kolla in i min blogg och passa på att tävla om att bli veckans bloggare♥



2010-05-12 @ 23:43:34
URL: http://kiznic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback