Kan inte sova...

Vaknade vid 03.00 och gick upp för att kissa... väl tillbaka i sängen tog det inte lång stund innan bebis också vaknat och började spjärna. Började ila som satan bakom blygdbenet och gjorde allmänt ont i "mensmagen", försvann efter några tiotal sekunder och återkom med ca. 10 min. mellanrum i nästan en timme. YES!! tänkte jag, nu vill det sätta igång! :) Slumrade en stund vid 04.00, vaknade efter någon minut och var kissnödig igen... *suck* Låg kvar en stund och tjurade, hoppades att det var falskt alarm... Men nä, det var bara att kliva upp igen... =/ Sen efter det har det inte vart mer sammandragningar eller molvärk, tyvärr! La mig i sängen igen och tänkte försöka sova, men då är det en liten krabat i magen som tydligen blivit väldigt pigg och vill leva rövare... inte så lätt att sova då! Trodde att om jag kliver upp och går omkring lite kanske den vaggas till sömns igen men icke det! Lessnade på att stå och gå och satte mig här i stället, just nu tror jag bebben kör benpress och grodhopp! :) Vet inte riktigt vad den pysslar med men den rör sig konstant... Den ska ju vila nu!! Å det måste jag också försöka göra, sova nån timme innan Felix vaknar... Annars kommer han ha en zombiemamma här hemma hela dagen! :( Ocoolt!!


Hej så länge... och god morgon! =)

Kommentarer
Postat av: Sophie - BF+6

Haha jasså, ja du ska se då att vi ses på bb den 13de. :D

2010-05-10 @ 09:24:06
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas du orkade sommna om.. men nu tror jag allt att något är på G =) om du inte åkt ännu imorgon kommer jag under dagen med dörrarna till Felixen =)

2010-05-10 @ 14:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback