Måndag Bf +7

Nä, det vart inte mycket sömn här tidigare på morgonen... låg mest bara och stirrade upp i taket! =( Mackan åkte och jobbade 06.45, när Felix vaknade kom han och la sig en stund med mig i våran säng... Sen när vi klev upp blev det lite tvtittande och allmänt morgonmys... Vid 10-tiden gick jag och la mig på sängen, somnade i typ 1½ timma! =) *Välbehövligt* Såg till att Felix hade allt han behövde nära till hands! Jag vaknade ju så klart lite då och då och Felix kom in i sovrummet och surrade ibland... ;) Sen var jag fit for fight! Har pysslat på här hemma under dagen... tvättat, hängt tvätt, skrubbat diskbänken med Jif (mirakelmedel på rostfria ytor), blir skinande rent! =) Dammtorkat i sovrummet, och även en liten vända i badrummet... fick ett sms att jag hade ett Ellospaket att hämta ut (igen). Denna gång var det gardiner till toa som var huvudattraktionen och därav dammtorkningen där! :) Mackan kom hem och jag fick värsta hormonsvallningarna och började grina!? Trött fysiskt och psykiskt av denna eviga väntan... La mig i sängen och somnade bums, vaknade betydligt piggare och på bättre humör! :) Vi for på stan, hämtade ut paketet och tog med oss pizza hem! Har hängt upp gardinerna, blev bra! =) Sett CSI och nu dricker jag järn och ska surfa lite... Bebis sprattlar som en fisk och vill inte vara still... Tjuriga lilla oxe där inne! ;)


Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback