Prima skinka!

Ja så som rubriken lyder mår jag idag! =) Huvudet är piggt och även kroppen, inget ont i rygg eller bäcken... Tänk om förlossningen skulle kunna starta när man känner sig så här! Men nä, iiiiingenting ännu! Bara att "njuta" nu då medans man är pigg! ;)

Vi har vart och handlat på Hemköp och tankat, vi blev så sjukt sugna på grillat att vi överväger att trotsa regnet och kötta igång storgrillen på baksidan! =) Mackan (grillmaster) säger att det inte gör nåt att det regnar, han kommer ändå stå under tak! :) Men jag är även sugen på Kinamat, hmmm... det kanske vi tar till lunch nån dag istället!

Åh just det, packade bb-väskan igår! =) Det mesta i alla fall... Allt som hör till bebisen är nedpackat och det mesta av mina grejjer, nu är det bara Mackans väska som ska göras redo! =)


Ändrade planer precis... Vi åker till Mita (min moster) och äter middag nu! =) Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback