Tisdag... BF +1

Ingen bebis idag heller... Och jag har inte kännt nåt utöver det vanliga på hela dagen! Tvivlar att den hinner kika ut på dryga 2 timmar! ;) Men nu när jag satte mig här vid datorn fick jag lite ont i ryggen, inte det vanlig långt ner i ryggen utan lite högre upp...!? Men det kan lika gärna vara att jag har suttit mycket idag, jag och Felix for till mamma vid lunchtid och vart sittandes i solen och sen inne. =) Shit vad härligt det var i solen idag! Har inte blivit många knop... Andra dagar har jag försökt sysselsätta mig med diverse städning och tvättande + tvättvikning. Idag - nada! Ska se Cougar town 21.55 sen ska jag stryka gardinerna som kom med Ellos paketet igår! =) Eller fan, kanske sparar det till imorrn och färgar håret ikväll i stället! :)

Imorrn har jag besök hos barnmorskan inbokat... Kl. 11.30! Någon som är sugen på att luncha på stan efter det?? ;) Felix är på förskolan till 14.30! Det är bara att höra av sig! =)


Hejs!



Kommentarer
Postat av: Sophie - BF idag!

Ja men det låter ju som mig det, vaknar när man försöker vända sig, däremot domnar inte mina ben, mina armar domnar x antal gånger varje natt. Det gör ju så sjukt ont! Jag har nästan tappat känseln i finger topparna, men det går säkert till sig efter förlossningen. :) Men inga känningar, igår hade jag mensvärk hela dagen men idag har det varit jätte lugnt. Men hoppas på att det händer något under natten, men blir alltid lika besviken när jag vaknar torr på morgon haha ;)

2010-05-04 @ 22:01:10
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback