Torsdag Bf +3

Tror ni att det är någon bebis på gång här ännu?? Näääädååå!! Idag har vart sjukt långtråkig, har inte fått mycket gjort under dagen! =/ Under eftermiddagen har jag i alla fall tvättat en maskin och hängt den, vart och handlat och lagat mat... Men that´s it! Känner mig lite matt och orkeslös, tittar på dessa skrynkliga köksgardiner som jag skulle ha strykt och hängt upp för några dagar sen. Tänk om man skulle orka ta sig ett ryck!? Kanske, kanske... :) Ååh, nu kom min karl just hem... han har vart och hjälpt sin mamma att skruva ihop våran gamla bokhylla hos henne! :) Ska kramas lite med honom nu, kanske att vi kikar på nån film senare... Köpte gräddfil och chips när jag var och handlade... *dåliga jag* ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

usch va gott... med chips.. satte just i mig lite glass. Helt galen i glass just nu... och apelsinsaft =) kram kram

2010-05-06 @ 21:09:25
Postat av: Jenny

Tänk snart får Ni en bäbis!?? Fattar du??!

Puss&kram

2010-05-06 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback