Gårdagen!

Ja som sagt... allt bra igår! =) Superkul att få tjuvkika lite på h*n också! Den putade med läpparna såg det ut som och läkaren såg att den hade hår i nacken! ;) Väger mellen 3600-4000, svårt att säga när den nu är överbakad! ;) Felix vägde 3855 gr och var 52 cm, hade inte förväntat mig att denna skulle bli nå speciellt mindre... Bära barn är visst min melodi! =) Nu känns dagarna mycket lättare, vet att om det inte kommit igång till måndag så ska jag kontakta min barnmorska och hon ringer Sunderbyn och bokar tid för igångsättning... på tisdag!! =) Vi hann även med att göra stan innan vi gick och käka på Österns Päla! =) Och därefter hemfärd! 

Nu ska jag återgå till kalasandet för min kära sambo! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback