Fortsättningen på helgen...

Blev ingen ny hårfärg i lördags, ingen frissa som hade öppet! =/ Alltså är ju inte ens en månad sen jag färgade mig, min blonda utväxt är ganska tydlig vill jag lova. Hur fort växer håret egetligen!? Utväxten är ju typ 1 cm! :/ Väl på stan köpte jag mig en klänning från Hansens i alla fall! ;) Och i HM paketet jag hämtade på ICA var allt bra, det mesta var till Felix men även jag fick mig lite nytt, en supermysig pyjamas och en kavaj! =)

Kavajen och klänningen blev kvällens outfit!




Julbordet var jättegott! =) Väldigt mycket fisk, olika gravade laxar och sillar! :) Även Felix åt bra och testade lite nya saker! ;) Vi var hemma igen vid 20.00 och allt hade gått bra hemma för mormor och lillasyster! :)

Skyltsöndag packade vi oss iväg på stan i kylan, Clara i vagn och vi till fots! =) Det enda vi köpte var en jättefin dörrkrans (bild kommer)... =) Kändes lite overkligt att det snart är jul, men mysigt! =) Har typ handlat klart alla julklappar, å det är då rekordtidigt i år! ;) *Skönt* Åkte till mamma och fikade, sen köpte vi pizza till middag! :) Efter att barnen somnat såg vi filmen "Salt" (ganska bra trots att ödlan Jolie har huvudrollen) och mumsade i oss kex och ost! :)

Idag har vi lekt och busat inne, Felix är lite hostig så vi får se hur formen är imorgonbitti om det blir att åka till förskolan för honom! Mamma och mormor kom på eftermiddagen och hälsade på, mormor (alltså min mormor) hade stickat en jättefin kofta och sockar åt Clara! Ska fota så ni får se vad fina! ;) När Mackan kom hem blev det korvstroganoff och ris till middag, kvällen har spenderats med massa tända ljus och tvtittande! Så klart sover alla utom jag denna tid, men jag ska joina älsklingen i sängen så jag hinner sova (läs fläka ut mig) nån timme innan det är dags för Clara att vakna och äta lite... då får hon ligga kvar i storsängen!

Så tack och gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback