Men va faan, en andra uppdatering idag! ;)

Glömde ju skriva om Felix "gympa" som dom hade igår. Dom hade vart jätteduktiga för att vara första gången (dom ska igen i december) men fick "hemläxa"... att bli bättre vid av/påklädning. Dom bara slet av sig kläderna, som så klart blev aviga, huller om buller och tog på sig gympakläderna. Sen när dom hade duschat och det var dags för påklädning så var det ju ett enda virrvarv av aviga kläder... =/ Så det tränar vi nu när kläderna åker av, annars är man ju som förälder ganska snabb att "hjälpa till", blir ju en björntjänst i slutändan. För när man börjar i förskoleklass (6-års) är där ingen förälder som hjälper till! Dom lekte olika lekar/övningar och hade haft jättekul! :) 

Mmm, har nyss bakat Dumlekakor... dom står i kylen för att stelna och jag hör ända hit till vardagsrummet och soffan hur dom ropar: ÄT UPP MIG!! Sötsuget studsar omkring i huvudet och hipps vipps så börjar kroppen sin färd mot köket, blir dock stoppad väldigt fort av träningsvärken i mina lårmuskler som ninjar ner lilla sötsuget... Jag gillar verkligen träningsvärk! =) Go Go Go!! Näst sista mama/baby träningen igår... kan det verkligen ha gått 9 veckor redan!? Måste kolla upp det! ;) Tror jag är den enda som varit med alla gånger! Å stark har jag blivit, är ju lite småfet ännu men va fan, ger ju lite extra tyngd bakom slagen i en boxningsmatch! Hahahaa! :D

Nu ska jag ringa och störa min älskling på jobbet! :)

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback