Gluggen... ;)

Det är något speciellt med fredagar, oavsett om man har planer för helgen eller inte... känner ni samma?? ;)

Nu är det bekräftat, Clara är numera fröken tvåtand. =) Dom är så rackarns söta dessa små minitänder, en gång har hon "bitit" mig i bröstet... Inte jättehårt men lite ont gjorde det! Nu väntar vi med spänning på framtänderna uppe, om dom har samma glugg som Felix! ;)

Hihii, bilder på Felix 7½ månad... Han fick testa smörgåsbitar! ;)







Här på sista bilden syns ju gluggen ganska tydligt! ;)

Måsta väl lägga in en gluggbild från i år också...

 

Haha fan, vet ni hur länge det har tagit att skriva det här inlägget... över en timme!!! Började i bra fart, tills jag kom till bilderna... Fastnade i hela Felix första år! ;) Så roligt att titta på! =) Och mitt i allt blev Clara trött och hungrig, så nu är hon ammad och har somnat!

Jag och Felix ska ta och äta lite lunch nu, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback