Fan också!

Ja jag vet... Uppdateringarna lyser med sin frånvaro! :/ Men nu är Markus hemma igen från fisket! :) Han har semester hela veckan ut... så nu kanske jag har tid/lust/ork att blogga lite oftare när man inte är helt ensam fiskarkärring! ;) Plus att Clara är inne i världens mammigaste period, vet inte om det är nån typisk fas här kring 5 månader eller om det är för att det alltid bara är jag, jag, jag. Felix är ju så klart också med på ett hörn, men det är han som står för mesta underhållningen och lockar fram de långa skrattsalvorna... ;) Ja jisses vad dom kan skratta och busa tillsammans, Felix spexar, Clara kiknar av skratt, Felix kiknar av skratt han också och försöker busa igen... resulterar i ett misslyckande och han börjar tokskratta i stället, varpå Clara börjar bubbla av skratt. Ja ni fattar. Kan väl kalla det en god cirkel (i stället för en ond, tänkte jag;))!

Fan, tänkte försöka hinna med ett Luleå eller Happis besök nu någon dag när Mackan är hemma, men inorrn är det dags för MamaBaby träning och sen poff är det ju helg... vet inte om jag orkar med att åka under helgen, så här i löningstider. ;) Nån som vet... IKEA, går det att åka en fredag efter löning eller är det lika brutalt som under lördag/söndag?? Jaja, vi får väl se vad som händer och sker.

Hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback