Jahapp

Whats new!? Inte så jättemycket... Mackan fiskar för fulla muggar, kliver upp 04 och åker strax efter det mot Storön... Kommer hem vid 21-22-tiden. Kan bara sammanfatta det med att vi saknar honom otroligt mycket!

Jag och Clara är på MamaBaby träning varje torsdag sen två veckor tillbaka, 10 gånger totalt ska det bli! =) Känns väldigt skönt att röra på sig! ;) Jobbar med step bräda, så det är både kondition, kordination och styrka som förbättras! Jättekul faktiskt! Första passet blev jag väldigt varm, inte svettig men jävligt trött i musklerna både under och efter passet... Igår (andra gången) blev jag svettigare, så det pärlade sig i pannan men jag kände mig starkare och har knappt någon träningsvärk alls idag... Hmm, då är det bara att ta ut sig lite hårdare nästa gång! =) Ang. vikten så har jag vart nere på "startvikt" ett bra tag... 63 kg vägde jag när jag vart gravid (hade av någon outgrundlig anledning lagt på mig 4 kg under/efter sommaren), så där är jag och nu ska jag ner till 60 hade jag tänkt, är 169 cm (om nu någon undrar;))! Ganska lagomt mål tycker jag! Fast när jag var hos barnmorskan vägde jag 64 kg... nåja, jag måste ju gå efter min egen våg! ;) Å hos barnmorskan visade det sig att mina blodvärden är fina fisken... jag som trodde att det skulle vara lågt! 139... eller var det 136!? Äh, bra i alla fall! :)

Felix värsta tjuriga period verkar vara över... "peppar peppar ta i trä" Visst har han sina stunder, men vilken 4-åring har inte det! ;) Oftast är han snäll och glad! Han är så duktig här hemma och har tålamod om jag ammar Clara eller måste gå och bära på henne! =) Våran fina lilla stora kille! ;)

Trevlig fredag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback