Måndag igen...

Tycker tiden går helt galet fort, veckorna bara susar förbi! Ny månad också... ja, få se om det bli snö denna månad!? Ibland brukar det ju snöa i Oktober, dock inte stanna kvar men ändå! ;)

I lördags blev vi bjudna på middag till Malin och Robert... egentligen var det bara jag (å kidsen förståss), men när jag var klar att åka kom Mackan hem! ;) Händer inte så ofta det! ;) Så han fick också följa med! Kreolsk gryta bjöd dom på, otroligt gott måste jag säga! =) HÄR är en länk till Malins blogg med receptet! :)

Söndag igår... hälsade på mamma på dagen! Felix blev kvar där för att sova över, jag och Clara åkte hem och hon hade en riktig sovardag... sov till och från hela eftermiddagen och kvällen! Mackan kom hem och vi hade lite söndagsmys... kex och ost, läsk och chips och Iron Man 2. Men Markus var så trött så vi såg inte färdigt, ska göra ett nytt försök ikväll kanske!? =)

Å idag har Mackan kommit hem redan kl. 15.00 =) Värsta lyxet ju! ;)

Nu ska jag spela Mario Kart med Felix, hejsvejs! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback