Trolleri trollera! ;)

Än så länge sköter jag mig... ;)

Dagen har rullat på... Men Felix som vart lite småkrasslig under helgen fick stanna hemma idag, han hostade lite på morgonen. Men det är inget man märkt av under dagen! =) Mamma kom och drack kaffe efter lunch. Även storebror och flickorna kom förbi, dom hade tänkt sig till mamma men hon var ju här! ;) Kul för kusinerna att busa tillsammans! ;) Markus var hemma i "normal" tid idag... härligt att äta middag ihop! =)

Efter middagen var det dags för Föräldramöte på förskolan, sånt tycker jag är jätteviktigt att gå på. Finns de föräldrar som aldrig varit på ett enda, tycker jag är trist... våra barn spenderar ju faktiskt en väldigt stor del där. Jag/vi vill ju självklart ha en inblick, kunna tycka till och även träffa de andra föräldrarna. Nu vart det även så att vi (Markus i första hand), blev föräldraråds representanter.

Kvällen har bestått av nattning av barnen och slappande framför tvn, för mig i alla fall... ;) Markus fixar med en dator på övervåningen spm MÅSTE bli klar till imorrn! =/ På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback