Idétorka

Jag vet inte vad jag ska skriva om idag... har inte hänt så mycket spännande. Felix har vart på förskolan, jag och Clara åkte till stallet och drack kaffe ute i solen med mamma och Mona =), hem och Clara vilade, gjorde och åt lunch, hämtade Felix 14.30, hann inte vara hemma så länge så dök pappan i familjen upp *som gubben i lådan* ... Jag blir lika chockad varje gång han kliver innanför dörren innan typ 19.00 ;) Självklart jätteglad, nästan lite dumpirrig i magen... å lite fnissig! ;) Jag och Felix spelade Mario Kart, men nu börjar jag bli så pass bra att han inte kommer vilja spela med/mot mig länge till. Hehe! :) Lagade middag, min moster Mita och kusin Viktoria kom och hälsade på och köpte löjrom! :) Efter nattningen av våra små barn har kvällen spenderats i soffan med lite vindruvor, kinapuffar och apelsinsaft... Ja och som MMS:et jag skickade visar, mackor med Kalix löjrom, föredrar knäckemacka men nu drog jag till med smörgåsrån, löjrom och rödlök. Smaskens! =)

Imorrn (idag) är det MamaBaby träning på schemat! Nu jävlar ska jag försöka ta ut mig ordentligt, men kruxet är ju att jag ska orka det också!!! ;) Haha.

*wish me luck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback