Trött tjej...

Har ikväll vart på Thesses "födelsedagsfest" ;) Alltid kul att komma ut och se lite folk, vi svängde in en snabbis på B4... men nä, ingen höjdare där direkt! Vi (jag och vapendagaren Malin) åkte till stan vid 22, körde hem Malin och var hemma kl. 01.15... tre timmar funkar fint att vara borta hemifrån, kid(ney) bönan hade vaknat och vart lite ledsen, så pappsen fick vyssa henne i famnen, men när jag kom låg hon bara och filosoferade! =) La mig och amma henne och poff så sov hon igen! :) Nu är det dags att tvätta bort sminket och krypa ner i sängen... ;) Får se vad vi hittar på imorrn/idag, Mackan skulle nog till Storön och hjälpa sin pappa... vet dock inte när. Jag är lite sugen på en Happis eller Luleå-tripp. Men men, det får vi se! =) Sov gott! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, inte Luleå när jag är Sthlm :-) Kom nästa helg, då firar vi Alicia 6 år!



Kram kram

2010-09-05 @ 17:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback