En hel vecka sen sist...

Då var det helg igen! ;) Veckan har gått ovanligt fort. Lämnade blod på måndag, Zumbade på tisdag, jyrade hemma onsdag (veckans soligaste dag). Torsdag var dagen det hände mest på... Felix var sin första dag på förskolan sen i början på juni! ;) Efter det hälsade vi på min mamma, Mackan slutade jobba 16 och då drog hela familjen på en minitripp till Happis! :) Fredagen har mest bestått av hemmamys och ska även fortsätta så... Markus är på väg hem och då tar vi helg på riktigt! :)

Vi har inga direkta planer för helgen... tar dagen som den kommer! =)

P.S. Min mobil är på semester... Glömde den hos Malin och Robbe i lördags och där har den fått vara och vila upp sig, kan inte påstå att jag saknar den! ;) Ganska skönt att vara utan! Jaja, jag ska åka och hämta den...

M & R, vi ses nåt i helgen! :)


Ha en skön fredag gott folk! =)

Kommentarer
Postat av: Malin L

haha =) du vet var den är =)

2011-08-26 @ 21:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback