Älskade jävla unge!

Satt och surfade... som vanligt way past bedtime. Hann borsta gaddarna och när jag stänger av kranen hör jag att Clara gnäller/gryr lite från sovrummet. *POFF* lät det och jag står vid hennes säng redo med flaskan. Gissa om hon ville äta!? Nädå, och hon var INTE glad, skrek och typ fräste... ja hennes senaste "läte" är väldigt speciellt... munnen är nästan stängd och så säger hon pffff, så överläppen fladdrar och det låter extra mycket. Ibland stänger hon munnen och det blir som en snarkning hon trycker ut genom näsan. Tidigare har det räckt med att putta bort flaskan med händerna (ja det är en bestämd dam vi har och hon är duktig på att visa vad hon vill) men nu har hon även lagt till ljudeffekter! Tillbaka till ämnet... Jag försökte i 45 minuter med typ allt, som brukar funka... då mitt i allt drar hon av värsta monster prutten! Stackarn, inte konstigt att hon var ledsen... den jäveln hade nog fan inte ens rymts i min kanal!! Kollade blöjan och den var som ny fortfarande... "bara" luft alltså! Sjöng två vändor Imse vimse spindel (Claras favvo, hon blir helt tyst och tittar på handrörelserna:)) och efter det åt hon nästan hela flaskan! =) Jag strök henne lite på kinden och hon tryckte sin nalle mot ansiktet och la sig till rätta. Jag gick ut ur sovrummet.

Nu har jag sett "Beroende" på TLC och druckit ett glas juice... pigg som en lärka 03.55(!?). Nä, ett återbesök med tandborsten och sen sängen! :)

God natt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback