Lite Mello! =)

Nu ser jag på Melodifestivalen (igen), reprisen just nu på svt1! Kan bara konstatera att Danny verkligen är i en klass för sig! Han kan dansa, sjunga och bjuda på sig själv... det bästa av allt han kan dessa tre saker riktigt bra och SAMTIDIGT! =) Om man tar tex Dilba så hördes det ju när hon gick ner för den där lilla trappan dom hade på scenen, hennes "sång" (som var mer som en väsande viskning) blev lidande för en promenad!? Har man inte tagit sig längre än så med 15 år i branchen kanske det är dags att lägga sin sk. karriär på hyllan! Tillbaka till MIN favorit Danny, han studsade minsan omkring och gjorde värsta koreografin och det märktes inte ens på hans sång! Bra jobbat! =) Men den där Rasmus, han som borde sparka sin stylist för att han/hon hade klätt ut honom som Karlsson på taket(??) med låten Social butterfly, den tyckte jag var trallvänlig och bra... refrängen i alla fall! :) Men han hamnade på 6:e plats och där var det roliga slut!


P.S. Jag drog mitt strå till stacken, ringde och rösta på Danny! ;)


God natt världen!

Kommentarer
Postat av: Idarkaroline

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-08-25 @ 07:01:51
URL: http://idarkaroline.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback