Fan Malin!! ;)

Har gjort en "liten" beställning från Lindex... för min kära vän Malin var så snäll och berättade att dom hade fått in massa nya fina vårkläder. Kikade lite och hipps vipps hade jag klickat hem massa bodys, byxor och annat fint åt Clara, mjukisbrallor och tröjor åt Felix! Lite nödvändigt och lite onödigt, som vanligt! Nu köper jag bara strl. 80 åt Clara, köpte tom ett plagg i 86... inför sommaren! :)

Clara är i en väldigt jobbig period, nattetid! =( I över en vecka har hon tjorvat och vaknat mitt i natten... pigg och vaken, ibland hungrig, ibland inte! Ibland har hon somnat om direkt efter lite mat och ibland har hon vart vaken två timmar! I går somnade hon 21.30 och sov till 00, vaknade och åt och jag höll tummarna att hon skulle somna om... för hon var vekligen jättetrött. Men icke det, hon skulle vara vaken. Just innan 02 tittade jag på klockan sist och då sov hon typ, sen somnade jag! Resultatet blir ju at hon gärna vill sova till 11, men idag har vi klivit upp 09. Just nu vilar hon för 2:a gången idag, kommer hinna med en 3:e vila vid 18-19 tiden också. Sen är det en kamp att försöka hålla henne vaken 3 timmar innan det är dags att sova för natten! Ojoj, bara att härda ut och hoppas att det snart vänder! :)

Har i princip slutat amma nu också... började ge flaska mer och mer kring jul och hon började föredra det rätt snabbt! :) Ganska skönt men tillika jobbigt! Ammar ibland på natten, men snart är det nog slut med det också!

Oj nu vaknar hon... Hejs.

Kommentarer
Postat av: Malin

regnbågar i massor blev det =)

2011-01-08 @ 14:33:25
Postat av: C

Jajjebox! :)

2011-01-09 @ 22:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback