Melodifestivalen!

Ikväll röstade jag på Sanna och Danny, Erik Saade sjunger så jävla nasalt att det är pinsamt. Jag förstår dock att han vann, han är ju Popular bland folk i alla åldrar... Från förskolan till ålderdomshemmet! ;) Bra låt, härligt tryck... men Malin påpekade idag hur töntig första meningen är:
Stop, don't say that it's impossible
'Cause I know it's possible

Vad då dålig fantasi Fredrik Kempe!? Det + att han sjunger så grymt genom näsan gjorde att han inte fick någon röst av mig... inte för att han behövde det heller! ;)

Vet ni vad jag pysslar med nu då, äter chips och dricker coca cola... jävligt nödvändig info och jävligt onödigt intag! *suck* Jag är hopplös, hur mycket jag än skulle vilja köra på LCHF så vet jag inte hur jag ska klara mig utan CHIPS, jag kommer avlida! :( I'm a chipsoholic! 


Arrivederci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback