Hello!

Just nu är jag snäppet vassare på att läsa andras bloggar än att uppdatera min egen! ;) Trivs rätt bra med det faktiskt! :P Turkiet närmar sig med stormsteg och jag har INTE börjat packa... jag som brukar skriva listor till hela familjen flera veckor i förväg!? Jag skyller på mammaledigheten, man blir ju helt förslappad. Jag behöver struktur, rutin och relativt fasta tider! Men men, om det blir ett tredje barn... kommer jag släppa allt totalt då? Blir man mer och mer "laid back" ju fler ungar man får?
Kikade på serien som gick på tv4, "Familjen Annorlunda". Vissa av de medverkande mammorna som hade 8-10 ungar var ju nästan lite väl lugna! Typ, näst-näst-minstingen ramlar och spräcker ögonbrynet i två delar, blodet forsar över hela lilla ansiktet... Mamman viftar bort det och lugnar lilla barnet och resten av syskonskaran. Ingen fara, vi har silvertape i garaget, vi fixar det då pappa kommer hem från jobbet! Nej, detta har inte hänt i verkligheten, helt och fullt från min fantasi! :P Men det hade kunnat hända! ;) Jaha, skenade iväg lite... Turkland var det ja! Jag har en ganska bra lista i huvudet i alla fall. Vi åkte till Turkiet (samma ställe som vi nu ska till, men grann-hotellet) då Felix var 14 månader, vi åkte i början på juni så sommaren hade ju inte börjat här hemma ännu, då var det betydligt svårare att "förutse" vad man behövde packa med... Nu har sommaren varit och farit, man har bättre koll på vilka käder man kan/vill/behöver packa med! Även om det nu är lite mer med två små, så känner jag mig relativt "rutinerad"! ;) Ser otroligt mycket fram emot det och det ska bli väldigt roligt att åka med våra bästa vänner, Malin, Robert och Oliver! =)

Nu ska jag ladda en tvättmaskin, så det bara är att slå igång imorrn då vi vaknar! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin L

Sååååååååååå roligt =)

2011-09-04 @ 19:33:01
Postat av: Robert

*Trycker på "gilla-knappen" och kastar ett får*



=)

2011-09-06 @ 00:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback