Snart så...

Fick samtal från bvc i morse att Felix spruta (som han hade tid för imorrn), skulle ges idag i stället... om det passade! Jadå, bokade in oss på eftermiddagen så Felix skulle hinna vara på klart på förskolan! Kan lova att det var en väldigt nervös kille på vägen dit, han nästan grät i bilen och ville inte gå in! =/ Försökte peppa och stötta, ringde även Markus som fick ge telefon-pepp! ;) Väl där på Familjens Hus blev han som vanligt igen... Vägdes och mättes, sen var det dags för sprutan, Felix tyckte den såg så liten ut så nu trodde han inte att det skulle göra ont längre. =) Hon stack honom och bad honom räkna till 10, men han räknade lite väl fort och fick fortsätta till 20 istället! ;) Inte en min gjorde han, efteråt var han väldigt stoltglad och förvånad att det inte gjorde det minsta ont! *pust* =) Vi åkte och handlade glass som en liten belöning!

Efter det åkte vi till min kusin Niklas och hans nyköpta hus! ;) Fikade lite och överlämnade en (lite försenad) present! Han fyllde år i måndags och då vart det bara en snabbfika där efter jag vart på Zumba! ;) Till middag vart det palt här hemma, efter det har vi bara såsat. Mamma kom förbi en snabbsväng ikväll och surra!

Nu är det bara några dagar kvar till Turkiet och jag/vi har inte börjat packa! Listor är jag igång med i alla fall! ;)


Sov gott kära ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback