"Glasögonorm"

Jaha, då var det bekräftat... Jag har inte inbillat mig att jag börjar se lite dåligt! Har vart på synundersökning idag och klarade knappt gränsen till att få köra bil utan glasögon! :O Ojoj, trodde inte att det var så dåligt! Så nu blir det gasögon för hela slanten! Har lånat hem sju par... 3 av dom har jag fastnat för, men nu behöver jag smakråd! Lina kommer hit i em. och Mackan är väl hemma kring 17... hoppas på att bli klokare med deras hjälp! =) Vill hinna lämna tillbaka glasögonen idag, imorrn kan det ju bli lite stressigt att hinna jobba 8 tim. och sen hem, fixa det sista innan färden till Luleå och flyget till Uppsala. Vicke är förmodligen redan på ARN och väntar... hon trodde att hon skulle kunna flyga hem från Norge innan jag landar, så åker vi tillsammans från Arlanda till Uppsala! =) Ska bli så kul att umgås med tjejerna och se Saras lägenhet och träffa John och Pontus (Saras barn), Den enda inplanerade är stan på tors, ev. bada på fredag, kräftskiva hos Lynn på lördag med alla tjejerna! :) Kul kul!!


c. blindstyre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback