Tjab veklabb!

I helgen har man mest bara jobbat... När jag kom hem igår efter att ha jobbat mitt 10-timmars pass, hade Markus grillat lax och kokat potatis. Det var riktigt gott vill jag lova! =) Ât såklart Guldfiskens Basilikasås till och ett glas rosévin ;) Sen var min kväll slut, var såå trött att jag inte ens minns att jag borstat tänderna och klätt av mig! Har bara några små flaschar av det! Hihiii. Fick även sovmorgon i morse... :) Markus och Felix klev upp och roade sig själva! Jobbat 15.00-20.15 idag, mamma kom och hämtade Felix just när jag kom hem från jobbet. När vi börjar tidigt båda två får han sova hos henne... Hon är hans "dagmamma" nu under sommaren när dagis håller stängt! Jag och Mackan åt tacos ikväll och sen har vi bara slappat i soffan! Ska ta och käka en Mars glass nu, mums vad dom är goda! Är inne i en glass-fas just nu. Helst Magnum vit, dom finns i Magnum Mini 6-pack, 2 classic, 2 mandel och 2 vita! Å dom är lagomt stora (små), för en vanlig Magnum är lite väl maffig i sin storlek!
Bye bye!

c. sugen på mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback