Tidsfördriv! :)

MIG:
1. Hur lång är du? 169cm.
2. Vad vill du bli när du bli stor? Ännu oklart, det vet jag inte fören jag är där! =)
3. Vad pluggar du? Ingenting
4. Har du långt hår? Ja
5. Vilken hårfärg har du? Blond
6. Sminkar du dig? Ja, nästan varje dag.
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Har ingen bh på mig men trosorna är cerice.

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? Nope.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Mamma.
3. Hur många syskon har du? En storebror, Alexander 27 år.
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Okej, ses imorrn!
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Ingen aning.
6. Hur många ställen har du bott på? 3
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Stör mig inte på någon.
8. Vilken familjemedlem är snällast? Mamma
9. Hur gammal är din mamma? 48

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Lunch med Sara i onsdags.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Victoria, i 3 veckor :)
3. Har du kysst nån kompis? Jo
5. Vem har du varit kompis med längst? Jenny (Isen)
6. Vem känner dig bäst? Victoria
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Skulle nog inte säga att jag hatade den, men skulle kanske undra om det var ett genontänkt inköp!? ;)
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? Svarta mjukis brallor, linne.
2. Har du bytt om idag? Jo, från pyjamas.
3. Favorittröja? Det får bli en svart cardigan jag fick av min faster och farmor, tror den är från Vero Moda.
5. Har du gett bort kläder nån gång? Jo.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Många gånger... Impulsköp som inte var så genomtänkta!
7. Har du handlat kläder genom internet? Jo, rätt ofta faktiskt.
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej.
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Spetsiga skor.
10. Vad använder du för skor? Just nu är det svarta Ballerinaskor. Men gillar skor med klack mest! :)

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Jodå om det krävs =P
2. Klä dig annorlunda? Jo, om det är nåt jag gillar så spelar det väl ingen roll om det är "annorlunda"
3. Vara dig själv? Kan man vara någon annan!??
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Jo.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Det händer väl...
6. Pierca dig? Öron, näsa, läpp, tunga och navel. Check! Har bara kvar i öron, näsa, navel... det räcker! :)
7. Dig på utmaningar? Så fort det bjuds :)
9. Vara omogen? Ofta och gärna!
10. Äta småkryp? Nöden har ingen lag... Måste jag äta myror så gör jag!

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? No fucking clue...
2. När tuggade du tuggummi senast? Igår eftermiddag. Satte in det i munnen när jag klev in i bilen, innan jag var framme i stallet (resan tar ca 5 min) hade jag svalt det! Jag är hopplös *suck* ;)
3. När var du på semester senast? Turkiet i Juni -07, om man inte räknar mina 3 v. i Uppsala nu april-maj!
4. Vilken färg är det på din tandborste? Cerice/blå
5. Är ditt hår tråkigt? Nej, ganska roligt faktiskt.
6. Vad har du för påslakan just nu? Blå/beige/grå/vit/grön randiga.
9. När ska du gå och lägga dig? Kring tolv ikväll/natt.
10. Gillar du spindlar? Inget fel på dom.

Kommentarer
Postat av: mia

hej hej,,.
har länkat dig på min blogg .. hopppas d går bra..

hade bra

2008-05-20 @ 09:23:29
URL: http://www.miass.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback