Galet Visa-kort...

Ja som rubriken lyder så har mitt Visa kort varit mer vilt än tamt idag! ;) Jag och Malin tog oss en tripp till Fimpi-fimpi landet, shoppade lite baslinnen och smycken på Gina Tricot. Malin köpte klänningar till våren/sommarens aktiviteter! ;) Riktigt snygga! Hon är så söt, varje gång hon öppnade skynket i provhytten så var det som att hon var direkt influgen(inflygen(?), skit samma ni fattar) från 80-talet. *Skratt* Det var pastell, rynkor, overzise... fan Malin, axelvaddarna fattas ju... Men hon var/är jättefin i alla hon köpte! =) Sen blev det lite kläder åt Felix på Lindex och annat smått och gott! Efter att vi lämnat det gråa Finland tog vi oss lite käk på MAX, inte så värst äckligt! :) Vi var egentligen på väg hem då, men lilla fröken Kenning kom ju på att hon sett att det var rea på Stadium. Okej sa Malin vi åker och kikar... Mmhhmm, ut kommer jag med en snowboard och bindningar. Men det var på tiden, ångrar ingenting! =) Ingen märkesbräda, en billig och duglig sådan! =) Så nu ska jag åka nån dag till kära storebror så ska han få skruva fast bindningarna!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback