Fredag Bf +11

Ja jag vet att jag har vart dålig att uppdatera... men det är ju sån tryckande värme att man bara vill ligga i en pool och plaska! ;) Fy faan vad nice att vara ledig såna här tider! =) På bebisfronten händer inget nytt... den bara ligger och myser och jäser där inne! Men jag mår bra så jag ska inte klaga! :)

Idag har vi haft besök av Therese, Hugo och Lina, väldigt trevligt! :) Surrat, surrat och åter surrat... ;) Ungarna har jyrat omkring på gården medans vi satt som paddor på altan och njöt av solen! =) Just nu är det 24 grader i skuggan, fattar ni då hur varmt det är i solen!! *Gaahhh* =)

Nu ska jag, Mackan och Felix åka in till stan och Colorama, det ska inhandlas ny inredning till badrummet! =) Sen måsten vi inhandla någon sorts middag... känner noll och ingen motivation för det! Men hungrig börjar jag i alla fall bli! ;)


Häpp, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback