Onsdag Bf +2

Ingen bebbe idag heller. Har haft lite sammandragningar då och då under dagen, tyvärr har dom vart helt utan smärta eller värk! =/ Magen har bara blivit som en sten! Besöket hos barnmorskan gick som väntat, blodtrycket var kanonfint som vanligt, mätte magen (35 cm), lyssnade på hjärtljuden (144), klämde och kände på Plutten, pratade lite och bokade in en ny tid till nästa onsdag... Hoppas ju så klart att slippa fara på det besöket! ;)

Gjorde sen stan och lunchade med Markus på Kina! =) Hämtade Felix från förskolan och vi åkte till mamma, skönt som tusan att sitta ute i solen. Lina kom förbi och drack kaffe, sen skulle hon vidare på stan och då åkte vi hem! Fixade middag, Mackan kom från jobbet, vi åt, slappade lite i soffan, ner med Felix i badet... Ja, det är väl dagen och kvällen i stora drag... Nu är det Grey´s Anatomy på Kanal 5 (som jag sett fram emot hela dagen) =). Har pausat det just nu... skönt, då kan jag spola förbi reklam-pauserna! =) *Sweet*


Nå... på återseende! =)


Kommentarer
Postat av: Ida

Men va fasen.. har han/hon inte anlänt ännu??! Kom att tänka på dig och magen nyss och var ju tvungen att klicka in mig på din blogg... Det var mig en seg rackare! Nåja, håller tummarna från Thai att du slipper vänta länge till :-) /Kram Ida

2010-05-05 @ 21:24:54
URL: http://idabergeskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback