Tisdag Bf +8

Ytterligare en dag är förbi... nu börjar jag starkt fundera på att försöka slå nåt rekord! ;) Min kära vän Anna-Stina fick ju gå hela 21 dagar över innan hon vart igångsatt... Ska jag sikta på 22 dagar då kanske!?? ;) Haha, nä huvvaligen!

Dagen har rullat på bra, hunnit vara i stallet, shoppat och haft Malin på besök! =) En riktigt bra dag! Imorrn är än så länge bara barnmorskebesöket inplanerat men jag ska nog kunna hitta på nåt för att få tiden att gå! :) Är även öppen för förslag om det är någon som vill komma med tips på saker att göra! ;) Det får dock inte handla om att vara hemma, typ dra igång nåt storkok/bullbak eller städning... :) Tack men nej tack!

Har haft sammandragningar till och från hela dagen, helt utan smärta... bara vanligt "lite obehagligt", för att magen blir som en liten jävla sten! ;) Så inget på gång ännu... Vill verkligen inte att det ska komma igång och bli på torsdag... BIG NO NO!! Mackans födelsedag!

Nä, nu ska jag mojsa ner mig i sängen med Markus... ♥ Nattinatt! 


Kommentarer
Postat av: Anna-Stina

20 Dagar....men same shit lixom :) det var ett rent helsike i alla fall. Tur att du får det på Tisdag men h*n hinner säkert ut före :)

2010-05-15 @ 18:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback