Torsdag morgon...

God morgon! Nu har man vart vaken några timmar redan... Har fått väcka lilla madame för att hon skulle äta, mina pattar höll på att sprängas! =/ Provet som togs igårkväll var bra (bättre än tidigare), så igår behövde hon varken sola eller ersättning! Nu om ca. en timme ska dom testa igen, hoppas, hoppas att min mjölk späder ut det gula nog och vi kan få åka hem! Saknar Felix så fruktansvärt mycket, igår när vi pratade i telefon undrade han när vi kommer hem med bebisen och att han saknar och längtar efter oss... *gissa om jag grinade* ont gör det i hjärtat att inte kunna säga säkert när! Men vi vet ju att han har jättekul hos mormor! =) Dom var ju förbi i måndags så han har ju fått träffa lillasyster en sväng i alla fall! :) Nä, nu ska jag göra nåt vettigt med mig själv! ;) Skriver lite senare efter provsvaret kommit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback