Beräknad förlossning idag!

Wohoo... har fått Ellos paket att hämta ut på Ica! Fyndade billiga sängkläder till Felix, tänk att det ska kosta så jävla mycket för helt vanliga sängkläder med "standard-mått" bara för att det är barnmotiv på dem! :/ Helknepigt! Fyndade även ett par snygga sandaletter till mig, ½ priset fick jag dom för! Nu håller jag tummar och tår att dom ska passa också! =) Känner mig alldeles lycklig när jag tänker på dom, haha jag vet, jag är skoskadad! Att gå in i en snygg skobutik gör mig nästan knäsvag, det är som konst för mig det här med skor... Sist jag var i Stockholm och gick in på Topshop´s skoavd. tappade jag tillfälligt talfömågan. =) I LOVE SHOES! Jag får som ett härligt sugande pirr i magen när jag tittar på skor! Hahaha, alltså jag hör ju hur det låter... Helt sjukt! ;) Nå, tillbaka till Ellos beställningen. Blev även nya sommar gardiner till köket, hoppas att dom också kommer va fina! Hmm, nu minns jag inte om det var nåt mer...!? När Markus kommer hem (slutar 18.15) ska jag åka och hämta ut det! Sen kommer mest troligt Malin och Robert hit! =) Trevligt med lite umgänge så här mot kvällskvisten!

Ja som ni förstått är jag alltså inte och föder barn idag... ;) har inte kännt nånting idag. Vi får se när lill*n behagar att visa sig för oss. Känner mig väldigt lugn och redo i alla fall, och jag tycker nog att bebisen har vart lite lugnare idag (detta kommer jag väl få äta upp senare då cirkusen drar igång i magen). Förhoppningsvis vilar den upp sig inför vad som komma skall! =) Sitt livs resa.

Kommentarer
Postat av: Anki

OOoo så spännande det ska bli att få se vem det är som gömmer sig därinne i magen=) Har fått tillbaka min amningskudde nu om du vill låna den=) Lycka till om bebben snart tittar ut (vilket vi hoppas på)=)Kram kram

2010-05-03 @ 21:07:24
URL: http://spinninganki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback