Tjillevippen!

Jag fattar inte varför jag inte är trött den här tiden?? Jag har ju klivit upp 08, fixat och donat här hemma med barnen innan Felix skulle på förskolan, efter att vi (jag och Clara) lämnat honom åkte vi förbi stallet och sa hej. Sen hem och fixa oss, eller jag var det ju som skulle fixas lite och Clara skulle äta och vila... Klockan 12 lunchade vi på kina, lika gott som vanligt! ;) Sen blev det kladdkaka (jag vet, fy knubbis) och en stor latte. Sladdade runt stan ett varv och lilla C somnade i bilen, åkte och hämtade Felix 14,30 och tog en vända tillbaka genom stan för att hälsa på Markus och farmor på Posten! =) Då vaknade Clara. Sen hem och jyra, eldat, vikt tvätt, beställt julklappar på nätet, ätit middag, lagt barnen, ätit rostade mackor och druckit the... Clara har även hunnit vakna en gång vid 23-tiden, pigg som en lärka... då tyckte hon att hon hade "vilat" i så där lagomt två timmar och ville komma upp. Men vi var stenhårda, tog inte upp henne utan var bara in då och då och trösta/stoppa in nappen. Hon låg och jyra i typ 45 min i sin säng, lite ledsen till och från men mest bara svammlig. =/ Å mitt i allt så somna hon bara! ;) Knepigt värre!

Clara 23/11-10 Roligast just nu... riva sönder papper i molekyler! ;) Och varje gång kameran åker fram så kniper hon ihop munnen så här! ;)



Visst har hon snygga strumpor?? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback