-24,1 grader...

Ibland känns vintern här uppe hopplös... är det inte så att snön vräker ner så är det över 20 minusgrader! Men hipps vipps så blir det så där otroligt vackert, landskapet ser ut som ett vykort med snötäckt mark och skog, klarblå himmel och sol. =) Shit, det kommer en vår i år också... Icke att förglömma! ;) Får ibland lite ångest när jag tänker på hur fort tiden går och att det snart är höst och man ska börja jobba på allvar igen... slår genast bort tankarna och börjar tänka på alla roliga saker vi ska hitta på innan dess... :) Några exempel: Inviga min nya fina snowboard i vinter, åka på Uppsala tripp hela familjen i vår, sommar i Svearike med allt vad det innebär och en utlandssemester efter sommaren! Det kommer bli kanon! =)


Med det tackar jag för mig och önskar en god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback