♥ ♥ ♥

Hoppas alla mina vänner och goa kottar som jag känner haft en fin dag idag! ;) Det har jag haft i alla fall! Vi har inte gjort nåt speciellt, Markus har jobbat och jag och barnen har jyrat på som vanligt här hemma... eftermiddagen spenderade vi vid köksbordet, vi pysslade... ;) Klippte, klistrade, skrev, målade och kladdade glitterlim med fingrarna! =) Vi hade riktigt mysigt! Felix gjorde kort åt hela familjen, riktigt fina! :) Han är så go vår lilleman. Ska fota och visa! ;) När Markus kom hem överraskade vi honom med korten! ;) Det tyckte Felix var jätteroligt, ja och Markus blev ju så klart jätteglad. :) Sen åt vi jättegod middag som Mackan lagade. Lite mys i soffan hann det även bli innan Felix och Clara skulle i säng, dom båda somnade omgående typ 21.00, men tro inte att det då blev någon kvalitetstid med älsklingen... han ska upp 04.30 och åka med första planet till Stockholm över dagen (jobb såklart). Han ställde iordning det han behöver ha med och "snyggade till sig" lite, ja trimma skägget typ! ;) Sen var det god natt för honom också! Ensam i soffan till CSI NY som jag hade pausat, lite passionfrukt soda och en bit torkat renkött, mitt avslut på Alla stjärtars dag... ♥ Ganska mysigt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback