What??

Alltså, min kära vän Victoria berättade helgens planer när vi surrade i telefonen tidigare idag... Kika på Melodifestivalen stod på lördagens kvällsaktivitet. -VA?? MELODIFESTIVALEN, ÄR DET IMORRN!? Hur fan har jag kunnat missa det?? Markus satt bredvid mig i soffan och inflikade -Ja, jag sa ju att dom hade genrep när jag var i Luleå i torsdags. Meh, jo nu när han sa det så minns jag ju att han sa det, men just då reflekterade jag inte särskillt över VAD han faktiskt sa. Tokigt värre! ;) Nå nu är jag taggad i alla fall! :)

Annars då!? Jo, Claras mage börjar lösa sig om jag uttrycker mig fint! ;) Vi är nu inne på förpackning nr. 3 av Baby Semp 2 Lemolac, första förpackningen fick vi köra 50/50 med den vanliga ersättningen. Hon är så jävla kräsen och totalvägrade flaskan när vi testade med bara Lemolac! :( Så man kan väl säga att vi egentligen är inne på andra förpackningen med bara Lemolac. Nu bajsar hon varje dag *lycka* och det är inte tokhårt! :) Hon har vart inne i en svacka då hon har totalvägrat all mat vi gett henne, vet inte om det har haft att göra med att hon har haft ont i magen och inte känt matlust, men nu verkar det vända i alla fall. =) Men vi är på smakportionsnivå... ingenting hon blir mätt av. Pratade om det med bvc och hon tyckte inte att vi ska stressa över det utan ta det i den takten som känns bra! :)

Felix är sitt vanliga glada jag, med inslag av lite trots och tjurighet... ;) På lördag ska han på sitt första "kompis kalas" ;) Fick idag ett samtal med inbjudan av Hanna, flickans mamma! Gissa om Felix vart glad!? =)


Okidoki friends, bye bye!

Kommentarer
Postat av: Malin L

Yes... lemolac is the shit =)

2011-02-05 @ 09:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback