2-års kalas avklarat! :)

2 april och våran lilla prins födelsedag!


Ojoj, idag (igår) var en stojig dag minsann. Så roligt med kalas! =) Trots att Felix var lite småkrasslig lekte och busade han precis som vanligt... och lite till! =) Fick otroligt mycket fina presenter! *Tack för allt* =) När sista gästen gått stupade han i säng! Får se imorgon bitti hur formen är, om det blir förskolan för hans del! Han har inte vart på hela veckan. Nu när jag är arbetslös ska han gå 15 tim/vecka... blir måndagar, tisdagar och torsdagar... 8.30-13.30.

Har lite torka på bloggfronten... kommer alltid på typ den här tiden att "just det, måste ju skriva nåt i bloggen" å då är hjärnan helt mosig så man inte kommer på nåt vettigt. Brukar logga in men då blir det inte att jag skriver nåt... =( Från det ena till det andra är jag riktigt nöjd med mitt hår idag... kom på att jag kanske kunde borsta det medans det är blött... (vilket var helt omöjligt tidigare med fetmanen) för annars låter jag det bara självtorka utan att borsta och då blir det så tjocka "korkskruvs-dreads"... Nu blev det lite bättre med mer separerade lockar! =) Ja, jag är helt ny på det här med lockigt hår då mitt hår varit spikrakt hela mitt liv... fram till 20-års åldern, då började det bli vågigt i typ nacken... Har haft så långt och tungt senaste åren så det har inte riktigt orkat locka sig, men nu jävlar när jag klippte av och upp då blir det minsann lockigt! Mitt hår har skapat en helt ny typ av lockar: "Korkskruvsdreadlocks" Coolt men lite fult... Ehhh... Konstigt... JAG helt enkelt! =) 

Shit vilket inlägg det här blev då. Hår är en hel vetenskap juh... =D Sängen marängen gott folk!
*Weeeeeeeeeee* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback