Lite mindre torka...

Jävla snö... och blåst!! Har vart ca. -2 grader ute idag, skönt kan man ju tycka... Men FAN inte när det blåser orkan, känns ju förhelvete som -42 *grrrrr* Och snön som bara råkades dimmpa ner lagomt mysigt i helgen. Typ 2 decimeter! (suckar djupare än djupast)
Bitterfittan på Klöverstigen, det är jag det!
Har damp inombords ikväll, men av någon anledning har all ork till avancemang gått ur mig! Mackan är i Luleå på konferance/utbildning, lillskrutten till älskling sover ju så klart sen timmar tillbaka och min kära Victoria (som vart inneboende fre-tis) har åkt hem till härligt våriga Uppsala ikväll! :( Saknar V redan... fan att vi ska bo så långt ifrån varandra! Som tur är har jag ju många fler fina flickor som kan förgylla min tillvaro här i krokarna! :) Så tillbaka till rastlösheten, vad fördriver jag då tiden med... Jo, med att läsa bloggar! Bra skit som tidsfördriv. Min kära vapendragare Lina msn:ade jag med för en stund sen och hon gjorde ganska samma sak som jag! =)
Nä, nu har jag hållt mig nog länge från att göra lite varm O´boy å mackor, sen kanske sängen!
Skepp å hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback