Fruktsallad-frukost

Igår efter middagen åkte vi och hälsade på Mita (min moster). Kul för Felix att se lite folk, även bra för mig! ;) Hem med Felix och Markus och jag for vidare till mamma, hon stickar sockar som en galning och jag har kunnat sticka en gång i tiden men minns inte riktigt hur man gör... Så nu var det på tiden att komma igång med det igen! =) Var där i typ 1½ tim och kom en bit på skaftet i alla fall! Men fan vad jag fick trixa med nålarna första varvet/varven! ;) Kul var det i alla fall!
Gick så klart och la mig alldelens för sent med tanke på att jag skulle upp vid 06, har vart och jobbar 07-09 (är fortfarande hemma med F som är sjuk, M började jobba 09.30). Efter att jag kom hem har vi ätit fruktsallad, frukost för min del och mellis för Felix... Tände en rackarns massa värmeljus och mös med lillfisen i soffan! =) Nu medans jag bloggar leker Felix med sina bilar, tänk så kul det kan vara! ;) Ska gå ut en stund innan lunch och innan F ska vila, kanske tar oss en tur med sparken. Verkar vara bra sparkföre! =) Ja nu har jag bestämmt mig, det får bli det nu! Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback